Delområdena Annonseringsverktyg och Kampanjer inom Mediebyråtjänster gäller till och med 2022-06-30. Vi påminner därför om, då behov föreligger....
1 juni 2022-
Mål 1
Offentlig upphandling som strategiskt verktyg för en god affär.
-
Mål 2
Effektivare offentliga inköp.
-
Mål 3
En mångfald av leverantörer och en väl fungerande konkurrens.
-
Mål 4
En rättssäker offentlig upphandling.
-
Mål 5
En offentlig upphandling som främjar innovationer och alternativa lösningar.
-
Mål 6
En miljömässigt ansvarsfull offentlig upphandling.
-
Mål 7
Offentlig upphandling som bidrar till ett mer socialt hållbart samhälle..
Mediebyråtjänster - Annonseringsverktyg
Tidigare ramavtal
Avtalsperiod: 2018-07-01 - 2022-06-30 Förlängningsoption max t.o.m. 2022-06-30
Delområde Annonseringsverktyg omfattas av:
- Tillhandahållande av ett webbaserat annonseringsverktyg för beställning, produktion och bokning av platsannonser, kungörelser och informationsannonsering i valbara, tryckta och digitala medier.
- Löpande utveckling av annonseringsverktyget
- Kundsupport
- Utbildning i annonseringsverktyget
Avrop sker från angiven ramavtalsleverantör.
En leverantör Vid avrop ska du vända dig direkt till den leverantör som tilldelats avtal för det upphandlingsområde som motsvarar ditt behov.
-
Mhub SaaS AB (Timecut)
Kontakt vid frågor: Mårten Wahlström 070-9574010 Avtalsnummer: 23.3-5032-17:001
-
Namn Senast uppdaterad
-
Upphandling
Upphandlingsdokument (.pdf)
2018-06-29 -
Avropsstöd
Vägledning Mediebyråtjänster (.pdf)
2021-08-25