Nu finns presentationerna samt frågor och svar från Reseinfodagen 2022 publicerade under presentationer.
8 september 2022-
Mål 1
Offentlig upphandling som strategiskt verktyg för en god affär.
-
Mål 2
Effektivare offentliga inköp.
-
Mål 3
En mångfald av leverantörer och en väl fungerande konkurrens.
-
Mål 4
En rättssäker offentlig upphandling.
-
Mål 5
En offentlig upphandling som främjar innovationer och alternativa lösningar.
-
Mål 6
En miljömässigt ansvarsfull offentlig upphandling.
-
Mål 7
Offentlig upphandling som bidrar till ett mer socialt hållbart samhälle..
Taxitjänster
Tidigare ramavtal
Avtalsperiod: 2019-06-03 - 2023-06-02 Förlängningsoption max t.o.m. 2023-06-02
Flygtaxi Sverige AB är leverantör på ramavtalet för Taxitjänster.
För tillgång till avtalspriser måste myndigheterna anmäla sig genom att kontakta Flygtaxi Sverige AB på följande sida: kammarkollegiet@flygtaxi.se
Efter anmälan och erhållen kundkod meddelas telefonnummer, webbadress, e-postadress samt inloggningsuppgifter för app-bokning.
Risk för försening/störningar av bokade taxiresor i Stockholm.
Taxibolagens leveranskapaciteten är inte helt återställd efter pandemin.
Problemet beror på brist på chaufförer och sena leveranser av beställda fordon.
Taxibolagen arbetar med att åtgärda situationen genom bl.a. rekrytering av chaufförer.
Tänk på att boka taxi i god tid och om det är möjligt, boka servicen Delad bil.
En leverantör Vid avrop ska du vända dig direkt till den leverantör som tilldelats avtal för det upphandlingsområde som motsvarar ditt behov.
-
Flygtaxi Sverige AB
Kontakt vid frågor: Beställningsfrågor 08-120 920 00 Avtalsfrågor - Magnus Eliason 0725-350700 Avtalsnummer: 23.3-10394-17:001
-
Namn Senast uppdaterad
-
Upphandling
Upphandlingsdokument (.pdf)
2019-06-05 Kravspecifikation (.pdf)
2019-06-14 Kapacitet avseende fordon (.pdf)
2019-06-14 -
Avropsstöd
Redovisning av hållbarhetskrav (.docx)
2019-09-23 Utkast till Personuppgiftsbiträdesavtal (.docx)
2019-08-27