Till innehåll på sidan

Prenumerera via RSS

Mediebyråtjänster - Annonseringsverktyg

Avtalsperiod

2023-02-17 - 2027-02-16

Avropsform

  • En leverantör

Ramavtalsnummer

23.3-10136-2021

Biträdande ramavtalsansvarig

Klas Lindström

08-7000727


Avrop görs till tilldelad ramavtalsleverantör

Delområde Annonseringsverktyg omfattas av:

  • Tillhandahållande av ett webbaserat annonseringsverktyg för beställning, produktion och bokning av platsannonser, kungörelser och informationsannonsering i valbara, tryckta och digitala medier.
  • Löpande utveckling av annonseringsverktyget
  • Kundsupport
  • Utbildning i annonseringsverktyget

Avropsform


Avropsformen En leverantör innebär att endast en leverantör tilldelats avtal inom ramavtalsområdet.

Namn
Senast uppdaterad
Upphandling
2023-02-16 Senast uppdaterad: 2023-02-16
Avtalsdokument
2023-02-16 Senast uppdaterad: 2023-02-16
2023-02-13 Senast uppdaterad: 2023-02-13
Stöddokument
2023-03-07 Senast uppdaterad: 2023-03-07
2023-10-09 Senast uppdaterad: 2023-10-09
2023-02-16 Senast uppdaterad: 2023-02-16
2023-02-13 Senast uppdaterad: 2023-02-13
2023-02-13 Senast uppdaterad: 2023-02-13
2022-06-21 Senast uppdaterad: 2022-06-21
2022-06-21 Senast uppdaterad: 2022-06-21
2022-06-21 Senast uppdaterad: 2022-06-21

Myndigheter under regeringen

Avropsberättigade statliga myndigheter under regeringen ska avropa från de statliga ramavtalen. Förordning (1998:796) om statlig inköpssamordning gäller för myndigheter under regeringen. Dessa myndigheter deltar med automatik och har rätt att avropa på samtliga statliga ramavtal i enlighet med regleringen i förordningen. För information om regleringen och myndigheterna, se regeringens webbplats.

Register över statliga myndigheter under regeringen finns på SCB:s myndighetsregister: https://myndighetsregistret.scb.se


Organisationer som deltar via bekräftelse

Namn
Akademiska Hus Aktiebolag
Kungliga Operan Aktiebolag
Nordiska museet
Riksdagens ombudsmän
Riksdagsförvaltningen
Riksrevisionen
Riksteatern
SMA Maintenance
Stiftelsen för Kunskaps- och Kompetensutveckling
Stiftelsen Röda korshemmet
Stiftelsen Skansen
Stiftelsen Svensk Industridesign, SVID
Nyheter
Publicerad
Publicerad: 2023-02-17 2023-02-17

Uppfyllda mål inom nationella upphandlingsstrategin

Nationella upphandlingsstrategin innehåller sju inriktningsmål. Dessa kan upphandlande myndigheter och enheter arbeta utifrån för att utveckla sitt strategiska arbete med offentliga inköp.

1

Offentlig upphandling som strategiskt verktyg för en god affär.

2

Effektivare offentliga inköp.

3

En mångfald av leverantörer och en väl fungerande konkurrens.

4

En rättssäker offentlig upphandling.

5

En offentlig upphandling som främjar innovationer och alternativa lösningar.

6

En miljömässigt ansvarsfull offentlig upphandling.

7

Offentlig upphandling som bidrar till ett mer socialt hållbart samhälle..

Nationella upphandlingsstrategin
Senast ändrad: 2024-11-06