Välkommen till informationswebbinarium om Kammarkollegiets avropstjänst för tolkar
Under webbinariet går vi igenom ramavtalsområdet och de två olika delområdena. Vi kommer prata om nyheter i ramavtalet, hur avrop går till, regler kring avbokning med mera.
Det kommer även att finnas tillfälle att ställa frågor.
Agenda
- Introduktion
- Kort genomgång av Statens inköpscentral
- Delområden
- Avropsordning
- Inställelsesätt
- Tidsramar
- Resor och resekostnader
- Avbokning av tolk
- Allmänna villkor
- Frågor
- M.m.
När och var
Webbinariet äger rum tisdag den 16 maj, klockan 09.30-11.00 via Skype. Se mer information för hur du ansluter dig till Skypemötet i utskicket som kommer efter anmälan. Du behöver inte ha Skype installerat/konto för att kunna ansluta (med reservation för undantag).
Målgrupp
Webbinariet vänder sig till berörd personal hos avropsberättigade myndigheter.
Anmälan
Du anmäler dig via vår webbplats avropa.se senast måndag den 15 maj kl.16.00.
I samband med anmälan kan ni framföra önskemål på frågor som du vill att vi berör under webbinariet.
Webbinariet är kostnadsfritt.
Kontakta oss vid frågor!
Vid frågor om ramavtalet för tolkförmedlingstjänster, kontakta ansvarig ramavtalsförvaltare Charlotte Hansson, charlotte.hansson@kammarkollegiet.se.