Till innehåll på sidan

Digitalt leverantörsmöte - Förstudie Konferenser och möten 11 juni 2025

Datum:
Sista datum för anmälan:
Aktivitet:
Digitalt leverantörsmöte - Förstudie Konferenser och möten
Plats:
Teams - Länk skickas ut efter anmälan, någon dag före webbinariet
Anmälan

Välkommen till Digitalt leverantörsmöte


Välkomna till digitalt leverantörsmöte i samband med att Statens inköpscentral vid Kammarkollegiet genomför en förstudie inom området konferenser och möten.

Vi informerar om vår verksamhet och ni får chans att ställa frågor till oss och vi till er.

Vi välkomnar såväl befintliga leverantörer likväl de som skulle vilja veta mer om hur det är att lämna anbud och bli en ramavtalsleverantör.

Program

09:30 Mötet startar

Preliminär agenda:

  • Presentation av projektgruppen samt genomgång av agendan
  • Presentation av förstudien och upphandlingsprocessen
  • Diskussion kring erfarenheter av nuvarande ramavtal
  • Synpunkter inför kommande upphandling
  • Tips inför att lämna anbud
  • Information om vad det innebär att vara ramavtalsleverantör 

12:30 Avslutning

Målgrupp

Leverantörer och företrädare för konferensanläggningar, observera att leverantörer som tillhandahåller bokningstjänster för konferenser inte omfattas av denna inbjudan. 

När och var?

Webbinariet äger rum onsdag den 11 juni 2025, klockan 09:00-12.30 via Teams. Detta webbinarium kommer endast att hållas digitalt via Teams och länk skickas ut efter anmälan. Du behöver inte ha Teams installerat för att kunna ansluta till webbinariet.

Antalet platser är begränsat. Vid eventuell avbokning vänligen mejla Elin Björns.

Vi förbehåller oss rätten att ställa in mötet vid för få anmälningar.

Välkommen!

Senast ändrad: 2025-04-24