Kontorsmateriel
Statens inköpscentral genomför en förstudie som ska beskriva nuläge, erfarenheter och användningen av det befintliga ramavtalet. Nuvarande ramavtal löper till och med den 1 oktober 2027.
Förstudie
Beräknad klar: Maj 2025
Diarienummer: 23.2-14136-2024
Upphandlare
Förstudien kommer att se över omfattning, inriktning, utformning och upplägg av en eventuellt kommande upphandling inom ramavtalsområdet.
I denna förstudie vill vi gärna ha hjälp från avropsberättigade myndigheter, leverantörer och andra intressenter inom ramavtalsområdet. Om du som arbetar på en avropande myndighet, eller du som leverantör, vill bidra med dina synpunkter inför en eventuellt kommande upphandling är du välkommen att höra av dig till Shakib Taaha, ansvarig projektledare.
Nyheter
Publicerad
Publicerad: 2024-12-09
2024-12-09
Inget innehåll
Nuvarande ramavtal omfattar kontorsmateriel som används inom den dagliga verksamheten. Sortimentet är fördelat på 10 olika varugrupper samt tillhörande tjänster för skåpservice, avisering och inbärning.
Senast ändrad: 2024-12-13