Till innehåll på sidan

Mediebyråtjänster

Statens inköpscentral genomför en förstudie som ska beskriva nuläge, erfarenheter och användningen av det befintliga ramavtalet. Nuvarande ramavtal löper ut den 16 februari 2027.

Förstudie

Beräknad klar: September 2025
Diarienummer: 23.2-2282-2025

Förstudien kommer att se över omfattning, inriktning, utformning och upplägg av en eventuellt kommande upphandling inom ramavtalsområdet.

I denna förstudie vill vi gärna ha hjälp från avropsberättigade myndigheter, leverantörer och andra intressenter inom ramavtalsområdet. Om du som arbetar på en avropande myndighet, eller du som leverantör, vill bidra med dina synpunkter inför en eventuellt kommande upphandling är du välkommen att höra av dig till Fredrik Björnström, ansvarig projektledare.

Nyheter
Publicerad
Publicerad: 2025-02-27 2025-02-27
Inget innehåll

Nuvarande avtal


Nuvarande Mediebyråtjänster består av två delområden, Annonseringsverktyg och Mediestrategi, planering och köp av annonser samt kampanjer.

Senast ändrad: 2025-02-27